2011. november 25., péntek

Shimano Catana 420FA Match - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Gyűjteményem egyik fényes darabja, ezzel a bottal tanultam meg az úszos horgászatot.
A bot felsőkategóriás, én nagyon szeretem, igazi élmény annak, aki ilyen típusú horgászbotra
tesz szert. Nincs agyonhasználva, nagyon vigyáztam rá. Csak olyan sporinak eladó, aki
tényleg komolyan gondolja, mert szeretném, ha jó helyre kerülne. Az egyiket már eladtam a napokban,
de még ez a peca is gazdára vár.
Jobban szeretném a személyes átvételt, de természetesen postázható is!
Töltöttem fel egy 26db-ból álló úszó készletet. Ha a két termék érdekel, akkor fix 18500. -
A hozzá illő orsó is megtalálható az aukcióim között.
A bot és az orsó együtt 42. 000+posta.


Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-28 09:40
. Shimano Catana 420FA Match - Jelenlegi ára: 15 000 Ft